
Esmapilgul suhteliselt hull plaan. Varasemalt olen proovinud kasutada rattal naastrehve kuid jää, lume ja kivi kombinatsioonis pole see kuigi mugav sest isiklik tasakaalumehhanism ei pruugi alati ette tulevate ootamatustega toime tulla.
Teist talve kasutan aga talviti esirattas oleva elektriajamiga jalgratast. Sellist, mis tagaratta väntamisele mõõdukalt jõudu esirattasse lisab.
Elektrijalgrattaks on mul Saksa (Leedu koostet) Panther. Talvist pilti pole aga siin mõne aasta eest soojal ajal tehtud pilt sellest rattast.

Tulemus on igati mugav: nagu neljaveolise ja vaid tagaveolise autogi võrdlus libedates oludes. Ja viimased kaks aastat pole ma kasutanud ka talviseid ratta naastrehve. Loomulikult tuleb pidurdamisel ja pööramisel olla veidi ettevaatlikum aga läbi lumesodi sõitmine ei ole (vähemalt viimaste kogemuste põhjal) eriline vaev.
Kirjutan aga selleks, et tähelepanu juhtida ühele KTRAKi jalgrattavidinale, millega mägirattast kondiaurul töötava kelgu saab meisterdada.
-10, -12 ei ole sugugi külm ka jalgrattaga tavaasju ajades (mitte sportides) ringi liikumiseks ning tõestatult on kaherattaveo kasutamine ka libedates oludes stabiilsem kui näiteks jala käia!