Täna öösel läkisd Tallinna vanalinnast "jalutama" kaks jalgratast.
Mõlemad ka elektri abiga liikuvad. Mõlemal mootorid esirattais.
Kui keegi nägema või kuulma juhtub andke siis teada politseile ( 110 ) või mulle
(55520108)
Selline oli üks jalutama läinud jalgratastest:
Ja selline teine:
Võimalik, et tegemist on eismeste elektrisõidukite vargustega Eestis.
Ka autoajastu hakkas mitte eisme auto tegemisest vaid esimese auto varastamisest.
Mida varastatakse see on hinnatud.
Ehk siis tõepooelst on 11. juuni 2010 elektrilste kergsõidukite ajastu algus Eestis.
Elame-näeme. Aga sõidukeid oleks hea tagasi saada.
6 kommentaari:
Esimene mulle teadaolev elektrisõiduki vargus oli Balti jaamas 1980-ndate teisel poolel, kui praegune tuntud teletoimetaja ja krimiajakirjanik koos naabermaja tüdrukuga elektrilise kaubakäru ärandas ja sellega perroonilt alla sõitis.
Ma pole veel neisse elektrijalgratastesse süüvinud aga mis neil siis seal on ka?
Kas neil on peal elektrimootor vää?
Kuhu need akud mahuvad?
Elektrjalgrattal, neil mida ise olenkasutanud ja mis pihta pandi, on esirattas mootor ja pedaalide juures väändemomnedi andur, millega sõltuvalt väntamise tugevusest reguleeritakse ka mootori arendatavat võimust.
Inglise keeles on tegemist nn pedaling assistance tüüpi elektrijalgrattaga, mis ületab elektri jõuga siis takistusi, mida tekitavad tõusud või vastutuul.
Kinnitan, et seda on väga mugav kasutada.
Muide ka talvel...
Talvel on pliist abi seni kuni akud soojas püsivad, liitiumiga on veidi parem (ja kergem), aga probleem on hoopis sellest et jalgarattaradasid ei hoita piisavalt puhtana ja hoolimata naastrehvist võib ratas kergelt alt ära minna. Talvel tuleks ikka elektriauto või trammiga sõita.
Aitäh vastuse eest,ma ise kah leidsin miskit:
Muusikud tiirutasid elektrirattal mööda Eestit
http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/elu/article.php?id=27690375
www.vargus.ee
võib olla abiks.
Postita kommentaar